Κάντε ένα διάλειμμα!

Θέλετε να βρείτε τρόπο να ολοκληρώσετε κάτι γρήγορα; Ρωτήστε τον πιο πολυάσχολο άνθρωπο που γνωρίζετε. Ακόμα καλύτερα εάν αυτό το άτομο, αποδεδειγμένα πετυχαίνει τους στόχους που θέτει. Θα σας βρει ένα τρόπο να ολοκληρώσει ο,τιδήποτε. Μέχρι πρόσφατα, θεωρούσα ότι κάτι τέτοιο είναι απλά τέλειο! Ίσως γιατί αυτό το άτομο, ήμουν εγώ! Ολοκλήρωνα ο,τιδήποτε είχα μπροστά μου, ακόμα και αν αυτό σήμαινε ότι δεν αφιέρωνα τον απαιτούμενο χρόνο, δεν έλεγχα ότι αυτό που επιτελώ εκείνη τη στιγμή έχει άμεση σχέση με τις δικές μου προτεραιότητες ή απλά το στρίμωχνα με άλλα εκατοντάδες πράγματα. Παρόλα αυτά, ναι, θα το ολοκλήρωνα και αυτό!

Πολλές φορές, έξυπνοι, εργατικοί άνθρωποι που συχνά εμπνέουν τους άλλους, επιδεικνύουν περήφανα το σήμα της «πολυασχολίας»  τους και αισθάνονται πολύ περήφανοι γι’αυτό. Παρόλα αυτά, αυτό μέλλει να οδηγήσει σε σοβαρή υπερκόπωση που δεν θα αφήσει περιθώριο σε τίποτα άλλο. Και κάτι τέτοιο, είναι πραγματικά τρομακτικό.

Όταν και αυτό όμως περάσει, θα ανακαλύψετε ότι για να το προλαβαίνετε χρειαζόσασταν απλώς ένα διάλειμμα. Ας βρούμε λοιπόν, ένα τρόπο να προστατεύσουμε την σωματική και ψυχική μας υγεία, μαθαίνοντας πολύ απλά να κάνουμε ένα διάλειμμα.

Ας κάνουμε ένα διάλειμμα από το διάβασμα!

Ανεξαρτήτως των υψηλών μας στόχων, είτε αυτό πρόκειται για να περάσουμε ένα πτυχίο, να γράψουμε άριστα σε ένα τεστ ή να μάθουμε μια ξένη γλώσσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, η σημασία του κάνουμε μικρά διαλείμματα είναι ανυπέρβλητη. Αφού είμαστε οργανωμένοι σε τέτοιο βαθμό που να έχουμε θέσει τέτοιους στόχους και εργαζόμαστε προς επίτευξή τους, είμαστε σίγουρα σε θέση να βάζουμε κάποια διαλείμματα. Δεν χρειάζεται να ανησυχούμε ότι επειδή τολμήσαμε να κάνουμε ένα διάλειμμα, μένουμε πίσω! Είναι σίγουρο ότι αυτό το διάλειμμα θα μας βοηθήσει να ξεκαθαρίσουμε τις σκέψεις μας και θα κάνει να επιστρέψουμε ανανεωμένοι, πιο συγκεντρωμένοι σ’ αυτά που θέλουμε να πετύχουμε και πανέτοιμοι να αφομοιώσουμε οποιαδήποτε γνώση μας παραδίδεται.

Ας κάνουμε ένα διάλειμμα από τη δουλειά!

Η κάποια ρουτίνα στη δουλειά μας αποτελεί τις περισσότερες φορές σήμα κατατεθέν της παραγωγικότητας. Το να ξεκινάμε κάποια συγκεκριμένη ώρα, το να έχουμε meetings κάθε Πέμπτη, το να απατάμε σε email στο τέλος της μέρας, είναι όλα στοιχεία που μας ευνοούν τη σταθερότητα και  επιταχύνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Παρόλα αυτά, όσο εδραιωμένη και αν είναι αυτού του είδους η καθημερινότητα στην δουλειά μας, θα πρέπει να είναι ευέλικτη προς πιθανές αλλαγές που ίσως υπάρξουν στο προσωπικό μας πρόγραμμα. Μερικές φορές, ίσως αισθανθούμε άσχημα που κάνουμε ένα διάλειμμα, αλλά εάν δεν το κάνουμε, πολύ απλά δεν μπορούμε να συνεχίσουμε σε μέγιστη ταχύτητα όλη την υπόλοιπη μέρα, πόσο μάλλον την εβδομάδα. Γι’ αυτό, η καλύτερη στιγμή να κάνουμε ένα διάλειμμα είναι ακριβώς όταν το αισθανόμαστε. Και ας είμαστε σίγουροι ότι μετά από αυτό, τα αποτελέσματά μας θα είναι πολύ πιο εντυπωσιακά.

Ας κάνουμε ένα διάλειμμα από την καθημερινότητα!

Η επανάληψη του ίδιου καθημερινού προγράμματος σίγουρα προσφέρει μια αίσθηση σιγουριάς και ασφάλειας. Όπως είναι φυσικό, αυτό θα οδηγήσει σε μια άπλετη μονοτονία, χωρίς την παραμικρή όρεξη να δοκιμάσουμε ο,τιδήποτε νέο. Η περιπέτεια του να ανακαλύψουμε νέα πράγματα, να εξερευνήσουμε νέα μονοπάτια, να δοκιμάσουμε νέες γεύσεις, όλα αυτά που μας γεμίζουν με ενθουσιασμό και προσφέρουν εγρήγορση πνεύματος έχουν παύσει να υπάρχουν. Ας δοκιμάσουμε νέα χόμπυ που ίσως γίνουν νέες συνήθειες και όταν αυτό είναι δυνατόν, ας ταξιδέψουμε όσο περισσότερο γίνεται!

 

Ποια είναι τα αποτελέσματα όταν κάνουμε αυτά τα τόσο πολύτιμα διαλείμματα;

▪ Αυξημένη παραγωγικότητα.

Μπορεί η λέξη «διάλειμμα» από μόνη της να φέρει συνειρμικά την αντίθετη έννοια από τη λέξη «παραγωγικότητα», αλλά είναι ακριβώς αυτό που θα σας την εγγυηθεί με το που επιστρέψετε από το διάλειμμά σας. Αντιθέτως, η έλλειψη συχνών διαλειμμάτων θα μας καταδικάσει σε μια γρήγορη εξάντληση.

▪ Βελτίωση της πνευματικής και σωματικής μας υγείας.

Το χρόνιο άγχος και στρες μπορούν να οδηγήσουν σε χρόνια υπερκόπωση και συχνές κρίσεις πανικού. Κάνοντας μικρά διαλείμματα, βλέπουμε τα πράγματα από διαφορετική οπτική γωνία, απομακρυνόμαστε για μια μόνο στιγμή από όλα αυτά που απλά φαίνονται αδύνατον να επιτευχθούν, και επιστρέφουμε πιο δυνατοί και έτοιμοι να κατακτήσουμε τους στόχους μας. Ακόμα και το σώμα μας θα επωφεληθεί από ένα τέτοιου είδους διάλειμμα, καθώς θα φάμε κάτι και θα περπατήσουμε λίγο.

▪ Τόνωση της δημιουργικότητας.

Μετά από ένα διάλειμμα, ειδικά εάν είναι μεγάλο, η οπτική μας γωνία αλλάζει. Μια πρόκληση δεν μοιάζει πια τόσο απροσπέλαστη. Το μυαλό μας μπορεί πλέον να παράγει τόσες νέες ιδέες που είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τα πάντα. Ακόμα και όταν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα να λύσουμε, τότε αυτή η δημιουργικότητα φέρνει καταπληκτικά αποτελέσματα στη δουλειά μας, στα χόμπυ μας και στον χρόνο που περνάμε με τους αγαπημένους μας.

 

 

0
Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *